Utbetaling
Sitat fra Gjest den 26/03/2018, 19:32Jeg har spilt en del på Sveacasino, tapt en del penger. Når jeg endelig vant ca Kr 10000,- og vil ta ut, så nekter de meg det, tross at jeg har levert alt av dokumentasjon de ba om.
Hvor kan jeg klage?
Det burde vært en klageinstans for å ivareta spillernes interesser og ikke minst en side hvor spillere kan advare og boykotte kasino som gjør det vanskelig eller nekter spillere å ta ut egne gevinster.
Jeg har spilt en del på Sveacasino, tapt en del penger. Når jeg endelig vant ca Kr 10000,- og vil ta ut, så nekter de meg det, tross at jeg har levert alt av dokumentasjon de ba om.
Hvor kan jeg klage?
Det burde vært en klageinstans for å ivareta spillernes interesser og ikke minst en side hvor spillere kan advare og boykotte kasino som gjør det vanskelig eller nekter spillere å ta ut egne gevinster.
Sitat fra Kasinonorge den 26/03/2018, 19:40Hei og Velkommen til forumet!
Før du eventuelt sender inn en klage til lisensutgiveren så kan vi ta en titt og se hva som foregår. Kan du sende brukernavn og epost + gi en detaljert forklaring om dette? Send en epost til: post@kasinonorge.net med relevant informasjon så skal vi undersøke dette litt nærmere!
Svar gjerne her uten sensitiv informasjon, eller opprett en brukerkonto her på forumet.
Hilsen KasinoNorge.net
Hei og Velkommen til forumet!
Før du eventuelt sender inn en klage til lisensutgiveren så kan vi ta en titt og se hva som foregår. Kan du sende brukernavn og epost + gi en detaljert forklaring om dette? Send en epost til: post@kasinonorge.net med relevant informasjon så skal vi undersøke dette litt nærmere!
Svar gjerne her uten sensitiv informasjon, eller opprett en brukerkonto her på forumet.
Hilsen KasinoNorge.net
Sitat fra Gjest den 26/03/2018, 21:11Jeg har sendt en epost til : post@kasinonorge.net
Jeg har sendt en epost til : post@kasinonorge.net
Sitat fra Gjest den 26/03/2018, 21:21Saknummer: [REDIGERT]
Unnie
Saknummer: [REDIGERT]
Unnie
Sitat fra Kasinonorge den 26/03/2018, 21:32Hei! Vi har mottatt emailen, og sender deg en bekreftelse på dette straks.
Vi tar kontakt med casinoet og holder deg oppdatert. Vi regner med å få et svar i morgen.Mvh KasinoNorge.net
Hei! Vi har mottatt emailen, og sender deg en bekreftelse på dette straks.
Vi tar kontakt med casinoet og holder deg oppdatert. Vi regner med å få et svar i morgen.
Mvh KasinoNorge.net